Treceți la conținutul principal

Top 6 condimente care îţi stimulează sistemul imunitar

De mii de ani condimentele sunt folosite nu doar pentru a aroma mâncarea, ci pentru proprietăţile lor medicinale. Cercetătorii încearcă astăzi să descopere toate beneficiile şi studiază fiecare condiment în parte. S-a descoperit că unele dintre ele pot atenua de la dureri de cap la indigestii sau chiar pot reduce simptomele unor tipuri de cancer.

Articolul complet, aici: http://www.descopera.ro/dnews/16917772-top-6-condimente-care-iti-stimuleaza-sistemul-imunitar

Ardeiul iute Aleppo, seminţele de ţelină, cardamonul, chimionul, scorţişoara şi turmericul au fost intent studiate de către profesori de la Facultatea de Medicină de la Universitatea din New York , dar şi de la Harvard Medical School.

Ardeiul iute Aleppo
Ardeiul iute Aleppo este original din Siria şi are o intensitate moderată a iuţelii şi o aromă uşor fructată. Lipi Roy de la Universitatea din New York spune că este bogat în vitamina A, ceea ce face să fie perfect pentru îmbunătăţirea vederii şi a sănătăţii oaselor. De asemenea, conţine antioxidanţi care protejează împotriva multor boli cronice, întăresc sistemul imunitar şi ajută digestia.

Puteţi folosi ardeiul iute Aleppo presărat peste peşte la grătar, în guacamole, în paste sau chiar în aluatul de negresă sau de prăjituri cu cicocolată.

Seminţe de ţelină
Seminţele de ţelină sunt la fel de aromate ca ţelina, însă au o cantitate mai mare de sodiu natural, aşa că, atunci când le folosiţi nu este nevoie să mai puneţi foarte multă sare.

În lumea orientală, seminţele de ţelină au fost folosite pentru tratarea răcelii. Astăzi sunt folosite ca diretice, pentru tratarea artritei, a gutei a spasmesmelor musculare, dar şi pentru a reduce presiunea arterială.

Seminţele de ţelină se pot pune în salata de cartofi, în supa de vită, se pot folosi pentru asezonarea preparatelor din peşte. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Condimente pentru pizza: 8 idei delicioase

Pizza se naște ca o mâncare  din popor din cauza simplității materiilor prime folosite atât pentru a face aluatul, cat si pentru a combina condimentele care poate satisface si atrage chiar și regii. De-a lungul timpului, această mâncare a fost adesea văzută ca o mâncare aproape improvizată, plasată în fundal în comparație cu alte feluri de mâncare fină de gastronomie națională; acum însă pizza  poartă  haine noi, se potrivește chiar printre preferintele gurmanzilor.

Pizza este perfectă atunci când este îmbogățită de condimente simple, dar este, de asemenea, capabilă să uimească ca un vehicul versatil de excelență gastronomică. Există, totuși, unele toppinguri  care sunt adevărate pietre de temelie, clasice, atemporale sau un mariaj al gusturilor.

Pentru o Pizza Margherita autentică - roșii decojite, ulei de măsline extra virgin, mozzarela din lapte de vacă numită fiordilatte, busuioc: sunt ABC-ul  pentru o margherita de calitate. Regina pizzelor își găsește punctul forte în simplita…

Care vor fi tendinţele culinare în 2018

Pinterest, site-ul care inspiră milioane de utilizatori în materie de modă, design interior, alimentaţie, vacanţe, a dat publicităţii câteva preparate despre care crede că vor fi la modă în 2018. Bazându-se pe analiza căutărilor celor peste 200 de milioane de utilizatori au ajuns la câteva concluzii interesante.

Articolul complet, aici: http://www.descopera.ro/dnews/16911446-care-vor-fi-tendintele-culinare-in-2018

Doar cateva exemple:

Super cafelele
Cafelelor li s-au adăugat din ce în ce mai des arome care să le potenţeze beneficiile. De exemplu, diverse tipuri de proteine pudră sau colagen sunt puse în cafea. Pasionaţii de cafea merg şi mai departe şi adaugă în băutura lor preferată banane sau fulgi de ovăz transformând-o într-un smoothie.

Aromele marocane
Potrivit Pinterest, postările despre alimente marocane au crescut anul trecut cu 2579 procente. Utilizatorii au căutat chimen, cardamon, coriandru, măsline, lămâi murate sau mâncăruri înăbuşite.

Proteinele de origine vegetală
Nu toate…

E timpul să începem o viaţă sănătoasă

Sărbătorile au trecut, iar tu eşti total nemulţumită de felul în care arăţi cu cele câteva kilograme în plus. Nu e cazul să te panichezi. Să-ţi propui să le dai jos în doar două săptămâni este cea mai mare greşeală. Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ţi faci abonament la sală sau la piscină.

Dacă ţi se pare prea scump, o soluţie ar fi să faci o mică investiţie şi să-ţi cumperi un aparat de fitness pentru acasă. Dar dacă ai cheltuit prea mult în luna decembrie şi nu mai ai banii necesari pentru asta, rămâne oricând valabilă soluţia alergatului pe pistă, în parc, şi chiar cea a plimbărilor lungi prin oraş, dar neapărat în ritm rapid.

Al doilea sfat este să nu tai drastic caloriile zilnice. O dietă strictă îi va da organismul peste cap. În plus, te va face să te simţi nefericită şi o vei abandona curând. Mult mai înţelept este să mănânci sănătos.

Un regim de viaţă sănătos presupune un mic dejun consistent, care să conţină neapărat şi cerale integrale, fie sub formă de fulgi…